2024/03/04
auzolan berezia

Joan den asteburuan "Auzolana Berezia" goiburupean, ikasle, guraso eta irakasleei dei egin genien proiektu bateratu batean parte hartzeko: gure instalazioak edertzea pintura jardunaldi baten bidez.

Ostiral arratsaldetik igandera arte ikastolako korridoreak eta espazio komunak txukuntzen aritu ginen, esperientzia paregabe honetan parte hartu zuten guztien eskuzabaltasun eta espiritu solidarioari esker.

Ekitaldia gure ikastola definitzen duen aniztasunaren eta batasunaren benetako ospakizuna izan zen. Ikasle, gurasoek eta irakasle-taldeak ahalegin bateratua egin zuten egunero partekatzen ditugun espazioak biziberritzeko asmoz.

Ekimena gure ingurunea edertzeko aukera izateaz gain, lotura komunitarioak sendotzeko aukera ere izan zen. Egun hauetan barreak, istorioak eta esperientziak partekatzen dira, ikastola honetako kide bezala dugun lotura sendotuz.

Biziki eskertzen diegu parte hartu duten guztiei beren dedikazio eta gogoagatik. Pintzelkada bakoitzak berekin dakar gure ikastola guztiontzako leku are abegitsuago bihurtzeko konpromisoa. Proiektu honek gogorarazi digu oso garrantzitsua dela elkarrekin lan egitea helburu komunetarantz.

Eskerrak eman nahi dizkiegu boluntario guztiei, beraien konpromisoari esker ekitaldi hau posible egiteagatik. Espero dugu esperientzia partekatu honek gure komunitatea are gehiago indartzea eta etorkizuneko lankidetza-ekimenak bultzatzea.

Eskerrik asko jardunaldi honen parte izateagatik!

Azken albisteak

Apirileko auzolana
2024-04-30

Joan den asteburuan, ikasle, guraso eta irakasleek bat egin genuen auzolanean.

neurologia
2024-04-26

Alex Carrasco Neurozirujauaren bisita izan dugu Biologiako ikasleei nerbio-sistemaren inguruko azalpenak ematen.

migrazioa
2024-04-24

Batxilergoko 1. mailako ikasleekin migrazioa lantzen aritu gara ekonomiako ikasgaian