Lanbide Heziketa >> HH

Lehen Laguntzak 4 EDUKIAK / BALORAZIO IRIZPIDEAK
Proiektua 60 orduko erronka / ikasturtean zehar
Lantokiko Prestakuntza (Praktikak) 360 orduko praktikaldia / ikasturtean zehar

* Haur Hezkuntzako Goi Mailako zikloa ondorengo legedian arautzen da:  Dekretua 462/2009- uztailaren 21ekoa.

ORDUTEGIA

Eskolak goizeko 8:00etatik 14:15ak bitartean ematen dira. Ordutegi eredua ikus dezakezu HEMEN.

METODOLOGIA BERRITZAILEAK

Ikaskidetza bidezko metodologia: Ibzaiabal Ikastolan Ikaskidetzan egiten da ikasketa-prozesua. Metodologia honen funtsa da, ikaskuntza prozesua taldean eta kooperazioan egiten dela oinarrizko onpetentziak (norbera izatea, arazoei erantzutea, kultur identitatea erakitzea, mundua ulertzea, eta elkarrekin bizitzea) eskuratzen diren bitartean.

Ezagutu metodologia BIDEO HONEN bidez.

NOLA SARTU NAITEKE LANBIDE HEZIKETARA?

ZIKLORA SARTZEKO BETEKIZUNAK ETA LEHENTASUNAK

BALDINTZAK

Sarbide zuzena, ondorengo baldintzaren bat betetzean
  • ​Batxiler titulua, Goi-mailako teknikari-titulua, Erdi mailako teknikari-titulua;  Unibertsitate mailako titulua
  • 25urtetik gorakoentzako unibertsitatera sartzeko proba gaindituta izatea

Aurreko baldintzarik izan ezean

• Sarbide-proba  gainditu behar da, proba hori egiten den urtean 19 urte beteta izanik (18 €)

LEHENTASUNAK

Plazen %5a ezintasuna duten pertsonentzat
Beste %5a goi-mailako edo errendimendu handiko kirolarientzat
Gainerako plazak betetzeko lehentasunak
  • %60a batxilergo-titulua dutenetzat: lehentasuna agindutako batxilergo-modalitatea dutenak
  • %20a teknikari-titulua dutenentzat: kidetasunen zerrenda
  • %20a sarbide proben bidez edo beste titutuen bidez sartzen direnentzat
  • Talde bakoitzaren barruan, eta lehentasuna ezarri ondoren, eskatzaileak bere ikasketa-espedientean agertzen den notaren arabera ordenatuko dira

ERREALITATETIK IKASTEN DUGU, ERREALITATERAKO PRESTATZEN GARA

LANTOKIKO PRESTAKUNTZA: PRAKTIKAK

Bigarren mailan Lantokiko Prestakuntza- praktikak 360 orduko praktika saioak egiten dituzte. Praktika hauek Ibaizabaleko bazkide sortzaileak diren ikastoletan zein inguruko ikastetxeetan egiten dituzte.

Ziklo honek dituen lan irteerak lan mundura honako hauek izan daitezke: haur eskolak 0-3 zikloan tutorea, haur animazioan, aisialdiko taldeetan, hezkuntza bereziko laguntzaile gisa, ludoteketan, adin txikikoen harrera zentroetan, ospitale eskoletan.

PRESTAKUNTZA DUALA

Programa dualari esker, ikasketak lanarekin batera uztartu daitezke. Hau da, ikasteaz gain, ikasleak ikastetxe eta enprsetan burutu ahal izango du bere jarduera. Programari buruzko xehetasun guztiak aurkituko dituzu HEMEN.

IRTEERA PROFESIONALAK

Lanbide-irudi honek hezkuntza formalaren eta ez-formalaren sektorean egiten du lan, haurrentzako arretarako gizarte-zerbitzuen sektorean. Lanbide eta lanpostu garrantzitsuenak hauek dira:

• Haur Hezkuntzako lehen zikloko haur-hezitzailea. Betiere, maisu edo maistra batek gainbegiratuta jardungo du, Estatuko, autonomia-erkidegoko nahiz tokiko erakundeen mendeko instituzioetako edota titulartasun pribatuko ikastetxeetako hezitzaile gisa.

• Arrisku sozialean dauden adingabeekin (0-6 urte) edo familiei laguntzen (beste profesional batzuen jarraibideak beteta) lan egiteko berariazko erakundeetako eta /edo programetako hezitzailea.

• 0 eta 6 urte bitarteko adingabeekin aisia eta denbora libreko programa edo jardueretako hezitzailea: ludotekak, kultura-etxeak, liburutegiak, ikastetxeak, aisia guneak, landetxe eskolak, etab.

ZERGATIK LANBIDE HEZIKETA?

• EUSKALDUNA: Euskaraz munduratzeko lanera, Lanbide Heziketa euskaratik egingo duzu ikastolan. Giro euskaldunean garatuko dituzu zure ezagutzak eta konpetentziak.
  • ERALDATZAILEA Erronketan oinarrituriko etodologia berritzaileak erabiliko dituzu ikastolan, Ethazi edo metodologia aktiboak, lanketa kooperatiboan arituko zara eta ekintzailetasuna garatuko duzu, punta puntako ekipamendu eta instalazioen bitartez
  • IKASTEN JARRAITZEKO Aukera duzu erdi mailatik goi mailara igarotzeko eta goi mailatik unibertsitatera. Formazio osagarriak ere eskaintzen ditugu: zertifikazio profesionalak (Hobetuz, Lanbide) eta bestelakoak (EGArako prestakuntza…)
  • LAN MUNDUARI LOTURIK Eskoletako egoera errealekin lan egingo duzu. Lanbide Heziketa duala eskaintzen dizugu ikastolan, ikasiz lan egiteko eta lan eginez ikasteko.